محصولات و خدمات
الف) حوزه هوش تجاری
ب) حوزه تحول دیجیتال
• Digitization: فرایند تغییر ماهیت اطلاعات از حالت آنالوگ به حالت دیجیتال
• Digitalization: دیجیتالی کردن فرایندهای داخلی سازمان و استفاده بهینه از اطلاعات دیجیتالی در راستای ساده سازی عملیات و بهینه سازی سود سازمان
• Digital Transformation: تحول دیجیتال به معنای دیجیتالی شدن کسب و کار، تحول در فرهنگ سازمانی، نگرش رهبران و مدیران و همچنین مهارت و قابلیت های نیروی انسانی سازمان مبتنی بر مدل های کسب و کار نوین و تکنولوژی های ساختار شکن دیجیتال می باشد.
ج) حوزه نئو بانک
ایجاد بستری یکپارچه برای ارائه سرویسها و ایجاد دسترسی امن و سریع به سرویسها توسط سامانهها و مشتریان مختلف و ارائه گزارشات از وضعیت فراخوانیها و اعمال محدودیت برروی فراخوانیها براساس روالهای تعیین شده بخشی از قابلیتهای نئوبانک میباشد.
د)حوزه سوپر آپلیکیشن
سوپراپها امکان انجام چندین فعالیت همزمان آنلاین را در یک اپلیکیشن واحد فراهم میکنند. یک سوپر اپ با ایجاد بستری مشترک به تعداد زیادی از خدمات آنلاین پاسخ داده و در واقع یک سوپر اپ نیازهای متعدد کاربران را برآورده میکند، دسترسی سریع، کارکرد آسان و تجربه کاربری مناسب از ویژگیهای مشترک تمام سوپراپلیکیشنهای محبوب است.
وجود مینی اپ ها (mini programs) در داخل یک اکوسیستم واحد، این امکان را برای این اپ ها فراهم می کند تا براحتی توسعه پیدا کرده و هر گونه تغییرات یا توسعه نرم افرار با چابکی بیشتری انجام گیرد و برنامه های نرم افزاری کوچکتر از یک رابط کاربری منسجم بهره مند شوند.
بارزترین قابلیتهای یک سوپر اپ به این ترتیب می باشد :
ارائه بهترین تجربه ممکن به کاربران (user experience) در محیط سوپر اپ
ایجاد بستری امن برای کاربران با احراز هویت مطمئن و غیر قابل انکار
ایجاد زیرساخت بروز، قابل انعطاف و چابک(Agile) در توسعه محصول و ارائه خدمات جدید
دسترسی سریع و آسان کاربران به خدمات و امکانات گوناگون اپهای زیرمجموعه
ارائه خدمات متنوع مورد نیاز کاربران در دستهبندیهای منسجم و یکپارچه
کاربران با نصب یک سوپر اپ دیگر نیاز به نصب مینی اپ های متعدد نداشته و فضای گوشی آنها با این اپ ها پر نخواهد شد.
انتشار و توسعه مینیاپ های متعدد در قالب یک سوپر اپ بسیار کمهزینهتر و سریعتر انجام شده و هزینههای تمام شده شکلگیری یک مینیاپ را کاهش میدهد.
انتشار یک مینیاپ جدید در یک سوپراپ، شانس دیده شدن و ارتباط با مشتریان را برای تولیدکنندگان آن افزایش میدهد.
در سوپر اپ ها میتوان تغییرات مختلف در هر یک از مینیاپها را در یک نسخهی واحد به روزرسانی کرد، بدون اینکه نیاز به ارتقا جداگانه هر کدام از آنها باشد
ر)حوزه باشگاه مشتریان
بهترین باشگاه مشتریان باید شامل ایده هایی جدید در جهت افزایش حس وفاداری مشتری به کسب و کار شما باشد؛ این ایده در اثر سال ها تجربه و کسب دانش در این زمینه بدست می آید. سیستم باشگاه مشتریان باید جامع و از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند حس رضایت و اعتماد را در مشتری به وجود بیاورد. حفظ مشتریان موجود خصوصیت مشترک تمام سیستم های باشگاه مشتریان است اما وجود یکسری از ویژگی ها در باشگاه مشتریان، عملکرد این سیستم را بالا می برد و آن را تبدیل به بهترین باشگاه مشتریان حرفه ای می کند.
امکانات سیستم پیشنهادی:
- ثبت کامل اطلاعات مشتری
اطلاعات مشتری شامل نام ، نام خانوادگی ، تاریخ تولد ،آدرس ، شماره ثابت و شماره همراه،امکان بارگزاری اطلاعات تصویری مانند عکس از مدرک ،دریافت تاریخ های مهم مانند ازدواج در صورت نیاز و ارسال اطلاعات عضویت برای مشتری از طریق پیامک / نوتیف - امکان گروه بندی کاربران با نام و تعداد دلخواه
میتوانید کاربران باشگاه را در گروه های مختلف دسته بندی کنید
- امکان تعریف کالاها و خدمات
در نرم افزار باشگاه مشتریان میتوانید کالاها و یا خدمات خود را تعریف نموده و برای هر یک امتیاز خاصی در نظر بگیرید تا در صورت خرید این امتیاز در حساب مشتری شما ذخیره شود
- بازاریابی یک سطحی توسط مشتریان شما
در پنل باشگاه مشتریان امکان تعیین امتیاز برای اشخاصی که فرد جدیدی را به مجموعه و فروشگاه شما معرفی میکنند در نظر گرفته شده است.
- پیامک
در قسمت پیامک شما میتوانید به مشتریان خود و یا گروه خاصی از مشتریان پیامک ارسال کنید
- گزارش گیری و تحلیل داده ها
به عنوان مدیر سیستم میتوانید گزارشات کاملی مانند گزارش خرید ها و تخفیف ها را در پنل به تفکیک تاریخ مشاهده کنید و خروجی تهیه کنید و بتوانید با تجزیه و تحلیل و مشاهده گزارش ها ، اثربخشی وفاداری مشتریات خود را اندازه گیری کنید و ضریب تعامل برنامه، نرخ تکرار مشتری (repeat customer rate) و فرکانس خرید را اندازه گیری کنید.
- تعریف شعبه
برای کسب و کارهای دارای چند شعبه و دارای شعبه مرکزی امکان تعریف شعب در نظر گرفته شده است و همچنین میتوانند ارتباط بین شعب خودرا برقرار کنند به این صورت که مشتری شما در شعبه یک کارت خودرا دریافت میکند و میتواند از شعب دیگر اعتبار خودرا مصرف نماید و یا به آن اضافه نماید.
- مدیریت شعب متعدد
میتوانید بی نهایت شعبه در باشگاه وفاداری خود راه اندازی کنید . حتی میتوانید برای هر شعبه سناریو امتیاز دهی مختلفی را ایجاد کنید.
- تهیه خروجی از اطلاعات
در هر زمان که مدیر سیستم نیاز به خروجی از اطلاعات مشتریان خود داشته باشد میتواند از آنها خروجی تهیه نماید و از اطلاعات بکاپ داشته باشد تا انتقال دیتا به راحتی قابل انجام باشد
- تعریف تخفیف برای گروه های خاص در زمان مشخص
به وسیله این امکان میتوانید برای گروه های خاص خود در روزهای مشخص آفر و تخفیف در نظر بگیرید برای مثال 2 درصد تخفیف بیشتر برای گروه های طلایی تا 1 ماه آینده یا تعریف کسب دوبرابری امتیاز در روزهای خاص
- پیام اطلاع رسانی از سمت مدیر
با این قابلیت میتوانید پیامی سیستمی برای گروه های خود ارسال کنید تا در صورت لاگین شدن مشتریان به پنل خود از پیغام مدیر اطلاع پیدا کنند.
- تعریف روش های مختلف جهت افزایش اعتبار
هم برای مشتری هم برای محصولات که به وسیله این امکان میتوان مدیر سیستم خود مشخص کند که از چه روش و طریقی مشتری امتیاز کسب کند و به چه مقدار همچنین برای هر محصول به چه میزان امتیاز در نظر گرفته شود.
- امکان ایجاد نظر سنجی و ثبت نظرات مشتریان
- تعریف روش های ارتقا مشتریان به سطوح بالاتر
به این امکان میتوان برای مشتریان با امتیاز بالا سطح بندی تعیین کرد و برای آنان مزایای بیشتری ثبت کرد.
- قابلیت تعریف شرکای تجاری
با استفاده از این امکان، میتوان فروشندگان تجاری تعریف نمود و با تخفیفی که آنان مشخص نموده اند، در پنل بتوان آنرا برای مشتریان ثبت و قابل نمایش کرد.
- مدیریت سطوح دسترسی کارمندان
اعطای حق دسترسی های مختلف به کارمندان مجموعه در باشگاه مشتریان به شما این امکان را میدهد تا به راحتی باشگاه خود را مدیریت و از اختلال و بی نظمی در سیستم جلوگیری کنید .
قابلیتهای باشگاه مشتریان:
- محاسبه امتیاز:
بر اساس استفاده از سرویس های اپلیکیشن و فعالیت های باشگاهی امتیاز محاسبه میشود.
- خرج امتیاز:
کاربر میتواند با انتخاب جوایز و یا شرکت در قرعه کشی ها امتیاز خود را مصرف کند.
- تاریخچه امتیازات:
کاربر باشگاه میتواند تاریخچه تمام امتیاز های کسب شده و خرج شده را مشاهده نماید. همچنین تاریخچه قابلیت فیلترینگ بر اساس خرج یا کسب امتیاز دارد.
- تاریخچه جوایز دریافت شده:
کاربر باشگاه میتواند تمام جوایز دریافت شده را با جزئیات زمانی به صورت لیست شده ببیند مثلا کد تخفیف نماوا با کد XXXX درتاریخ 10/10/1400 در ساعت 12:30 به مهلت یک هفته دریافت شد.
- لیست جوایز:
تمام جوایز با قابلیت فیلتر شدن بر اساس نوع جایزه و سطح بندی امتیاز همچنین توضیحات کامل مربوط به هر کدام و شمارنده امتیازی در یک لیست قرار گرفته اند. جوایز به طور کلی شامل کد های تخفیف، جوایز قطعی، شارژ کیف پول،شرکت در قرعه کشی میباشد.
- نیکوکاری:
کابران میتوانند امتیاز های خود را به خیریه مورد نظر اهدا کنند.
- برگزاری جشنواره:
محصول قابلیت برگزاری چند جشنواره به طور همزمان با امکان نمایش جزئیات جشنواره شامل زمان شروع و پایان جشنواره،جوایزو… دارد .
- برگزاری قرعه کشی:
کاربران میتوانند با تبدیل امتیازات خود به شانس در جشنواره های موجود شرکت کنند.
- رصد فعالیت کاربران:
فعالیت کاربران مانند تعداد دفعات ورود به باشگاه رصد میشود.
- کف امتیازی مورد نیاز برای ورود :
میتوان برای ورود به جشنواره و یا صفحه جوایز یک کف امتیازی معین در نظر گرفت تا با رسیدن به امتیاز مورد نظر، امکان استفاده از امکانات برای کاربر فراهم شود.
- ثبت قرارداد به صورت الکترونیکی:
قبل از ورود به باشگاه، میتوان جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی موافقت کاربر را طی توافق نامه الکترونیکی کسب کرد.
- منقضی شدن امتیازات به صورت بازه ای
- شمارنده زمانی:
جشنواره ها با بازه مشخص دارای تایمر هستند که در زمان مورد نظر به پایان میرسند و زمان باقیمانده جهت شرکت در جشنواره به کاربر نمایش داده میشود
- محدودیت دریافت جایزه بیش از تعداد مشخص
- راهنمای جشنواره ها:
هر جشنواره به صورت مجزا دارای راهنمای مربوط به خود است.
نمایش سوالات پر تکرار
نمایش جوایز و جشنواره ها برای گروه مشخص:
امکان فعال شدن جشنواره فقط برای یک گروه هدف وجود دارد.
امکان نظرسنجی به صورت امتیازی و چهارگزینه ای و ثبت پیشنهادات
امکان نظر سنجی در دوره های مشخص با قابلیت یادآوری و ثبت نظرات کمک شایانی در تحیل نیازمندی مشتری و بهبود توسعه برنامه استراتژیک میکند.